More than a WEB development...
go back

Zalp

Основний ініціатор і власник проєкту - IT компанія SKALAR та партнер - мережа онлайн ресторанів "dark-kitchen" "966"
Zalp
Мережа хмарних ресторанів "dark-kitchen" "966". Лідери паназіатської кухні в цьому сегменті в 3 містах: Харків, Дніпро, Одеса
SKALAR - українська IT компанія, заснована 2011 року. Займається розробкою кастомних веб рішень у сегментах середнього та великого бізнесу
Мережа хмарних ресторанів "dark-kitchen" "966". Лідери паназіатської кухні в цьому сегменті в 3 містах: Харків, Дніпро, Одеса
SKALAR - українська IT компанія, заснована 2011 року. Займається розробкою кастомних веб рішень у сегментах середнього та великого бізнесу
01 / 02

Надані на проекті послуги

Детальніше
Zalp
Epics
Створити продукт для доставки їжі ZALP - завдяки якому можна буде виключити людину з усіх процесів, де це можливо, і максимально автоматизувати все інше
Завдання клієнта
Система має давати змогу одному оператору приймати понад 300 замовлень за 12 годинну зміну
Система має давати змогу одному кур'єру-автомобілісту розвозити понад 35 замовлень за зміну
Система має давати змогу доставляти замовлення без запізнень
Система повинна мати систему мотивації для ключових співробітників, спрямовану на відповідність життєвого циклу замовлення
Система має будувати рейтинги ефективності співробітників
Система повинна самостійно розподіляти замовлення по кур'єрах
Система має будувати оптимальні маршрути з урахуванням заторів і в режимі реального часу для всіх типів кур'єрів (піший, автомобіліст, велосипедист)
Можливість працювати в автоматичному та напівавтоматичному режимі управління кур'єрами
Task

Запланувати з нуля функціонал повноцінної системи ресурсозатратно і недоцільно. Ми прийняли рішення йти шляхом MVP продукту. Для цього було необхідно:

Спроєктувати ЯДРО, що задовольняє всім REST-вимогам застосунку:

Продуктивністю; Масштабованістю; Простотою уніфікованого інтерфейсу; Відкритістю компонентів до можливих змін для задоволення потреб, що змінюються (навіть якщо застосунок працює); Прозорістю зв'язків між компонентами системи для сервісних служб; Переносимістю компонентів системи шляхом переміщення програмного коду разом із даними; Надійністю, що виражається у стійкості до відмов на рівні системи за наявності відмов окремих компонентів, з'єднань, або даних

Визначити стартовий функціонал системи, що покриває більшу частину основних потреб,

Для впровадження системи в цільовий бізнес

Впровадити пілотний проект

Спроектувати робочу MVP-версію системи, впровадити її в цільовий бізнес

Отримати зворотний зв'язок

Зібрати зворотний зв'язок у процесі експлуатації, вдосконалити і доопрацювати (доставляти від 700 до 2000 замовлень на день)

Розробити повноцінний продукт і Вивести на ринок

Kanban

Застосована методологія

Канбан - це "конвеєрний" Фреймворк. Він допомагає обробляти і пріоритезувати вхідні завдання, які потім виконуються відповідно до пріоритетів. Оскільки кількість завдань у роботі строго обмежена - вони завжди у фокусі уваги, питання і проблеми, пов'язані із завданнями, завжди швидко вирішуються. Цикл вирішення кожного конкретного завдання мінімальний, як і трудовитрати, а постійне вдосконалення дає змогу домогтися максимальної ефективності.
"Канбан допомагає вам бачити загальну картину, залишаючись зосередженим на деталях". - Хенрік Кніберг
Project results

Підсумки проєкту

Отримали робочий інноваційний продукт, який автоматизує бізнес-процеси приймання замовлень, виробництва та доставки їжі

Скорочує штат логістів
на 90%
Скорочує штат кур'єрів
на 20%
Скорочує штат операторів
на 70%
Забезпечує високе повернення клієнтів, виключаючи запізнення
для 95% замовлень
Дозволяє збільшити рентабельність
більш ніж на 15%
01

Приймає замовлення, визначає час доставки

Розподіляє замовлення між кур'єрами (замовлення розподіляються на кур'єрів з урахуванням заторів, напливу замовлень, "поломок" і "невиходів" кур'єрів, погоди тощо з мінімумом запізнень)

Розподіляє страви між цехами і кухарями

Веде маркетинг поточної клієнтської бази

Реагує на збої (поламався кур'єр, кухар пішов на перерву тощо)

Контролює ефективність на всіх етапах

Контролює своєчасну доставку, без запізнень

Здійснює збір та аналіз зворотного зв'язку (контроль якості)

02

Витрачено

понад 20 00 годин

Проведено

понад 1000 зустрічей

Терміни на розробку та впровадження пілотного

понад 2 роки

03

Показала

8-кратний ріст

Обробляє замовлень на день

понад півтори тисячі

Стала

одним із лідерів (dark kitchen) в Україні

Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди

Дивитись проект

British auto club