More than a WEB development...
XP

XP

Методологія "Extreme Programming" (XP) - це одна з Agile-методологій, що використовується винятково для розробки програмного забезпечення.


XP заснована на принципах обміну знаннями в команді, частих ітераціях і тестуванні. Методологія включає в себе 25 практик, які спрямовані на поліпшення якості коду, прискорення процесу розробки та підвищення задоволеності клієнтів.


Загалом, XP найкраще підходить для проєктів, або окремих їхніх компонентів, де потрібна гнучкість, швидкість, якість і високий рівень взаємодії між учасниками процесу розробки та замовником.

"XP - це безперервне вдосконалення і постійне навчання". - Ворд Каннінгем, автор багатьох відомих програмних проєктів, зокрема першої вікі-системи
Повернутись

Scroll

Функціонально, ремонтопридатно, Масштабовано і розширювано

Методологія орієнтована на невеликі, але високоекспертні (Senior) команди до 10-12 осіб, які повинні виконувати найскладніші, технологічні та вимогливі до якості проекти.

Ми рекомендуємо цю методологію для таких проєктів, як рушії ігор, моделі AI, ядра фреймворків, компілятори тощо. Методологія відмінно проявляє себе скрізь, де є відносно невеликі, але складні з погляду технологічності та масштабності завдань проєкти, або окремі їхні частини.

Окремі практики XP взяті на озброєння співтовариством розробників по всьому світу та успішно застосовуються в переважній більшості наявних проєктів.

    Перелік практик XP:
  1. Planning game: Команда розробки та замовник взаємодіють, щоб визначити вимоги до проєкту та планувати їх виконання на короткі періоди часу.
  2. Small releases: Проєкт випускається в маленьких інкрементах, кожен з яких додає нову функціональність до проєкту.
  3. Metaphor: Використання образів і метафор, щоб допомогти команді та замовнику краще зрозуміти проєкт і його цілі.
  4. Simple design: Простий і зрозумілий дизайн, який легко підтримувати і модифікувати.
  5. Testing: Автоматичне тестування на всіх рівнях розробки (від модульних до інтеграційних) та інтенсивне тестування вручну.
  6. Pair programming: Розробники працюють у парах над одним завданням, щоб підвищити якість і продуктивність коду.
  7. Collective ownership: Кожен член команди може змінювати будь-яку частину коду проєкту, що дає змогу швидко реагувати на зміни вимог.
  8. Continuous integration: Часта інтеграція нового коду в основну гілку проєкту, щоб уникнути конфліктів і забезпечити швидке виявлення помилок.
  9. 40-hour work week: Команда працює над проєктом лише 40 годин на тиждень, щоб підтримувати високу продуктивність і уникнути перевантаження.
  10. On-site customer: Замовник присутній в офісі розробників, щоб забезпечити більш ефективне спілкування та швидке ухвалення рішень.
  11. Sustainable pace: Команда працює на стабільному і стійкому темпі, щоб уникнути виснаження і зберегти високу продуктивність на довгостроковій основі.
  12. Coding standards: Стандарти кодування і керівництво, які допомагають команді зберігати консистентність і якість коду.
  13. Refactoring: Покращення коду шляхом спрощення, поліпшення продуктивності та зменшення складності.
  14. Whole team: Кожен член команди працює разом над спільною метою, а не на різних етапах процесу розроблення або в різних частинах проєкту. Кожен член команди має свої обов'язки та відповідальність, але всі вони працюють разом для досягнення спільної мети.
  15. Informative workspace: Робоче місце розробника має бути інформативним, зручним і допомагати їм у роботі.
  16. Energized work: Команда працює в приємному і мотивуючому середовищі, в якому є зручні умови для роботи. Наприклад, комфортна температура, доступ до питної води, природного світла, здорової їжі тощо. Це допомагає знизити стомлення і підвищити продуктивність.
  17. Iteration demo: Кожен цикл розробки закінчується демонстрацією результатів клієнту. У процесі демонстрації команда отримує зворотний зв'язок від клієнта, що допомагає уточнити вимоги і розуміння завдання.
  18. Slack: Наявність вільного часу в розкладі учасників команди допомагає уникнути надмірної зайнятості та стресу, а також дає можливість розслабитися, поспілкуватися з колегами та налаштуватися на роботу.
  19. System metaphor: Використання загальної метафори дає змогу всій команді розуміти проєкт з одного погляду. Метафора допомагає описувати проєкт і документувати його, а також полегшує комунікацію між розробниками та клієнтами.
  20. Customer tests: Команда розробляє тести, які перевіряють відповідність продукту вимогам клієнта. Це допомагає упевнитися, що продукт задовольняє потреби клієнта і працює коректно.
  21. Root cause analysis: У разі виникнення проблем команда проводить аналіз причин і розглядає всі аспекти, які могли призвести до виникнення проблеми. Це дає змогу уникнути повторення помилок і підвищує якість роботи команди.
  22. Incremental design: Розробка продукту відбувається поступово і невеликими кроками. Це дає змогу уникати великих помилок і дозволяє команді швидко реагувати на зміни вимог клієнта.
  23. Real customer involvement: Клієнт безпосередньо бере участь у процесі розробки продукту і дає зворотний зв'язок команді. Це допомагає команді розуміти вимоги клієнта і працювати відповідно до них.
  24. Shared understanding - це практика, спрямована на те, щоб усі учасники проєкту мали спільне розуміння цілей і завдань проєкту. Для досягнення цього XP пропонує використовувати різні інструменти, як-от колективне обговорення та демонстрація результатів, спільне навчання, а також створення спільної моделі та архітектури проєкту.
  25. Automated acceptance tests - це автоматизовані тести, які перевіряють, чи задовольняють продукти та функції вимогам замовника та специфікації проекту. Вони дають змогу швидко виявляти помилки та відхилення від вимог, а також швидко вносити зміни в продукт. Ця практика допомагає поліпшити якість коду і підвищити довіру замовника до продукту.
Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди