More than a WEB development...
go back

Avtopik

Avtopik» пропонує один із найрізноманітніших асортиментів шин, дисків та інших аксесуарів від світових лідерів автомобільної індустрії.
Avtopik
Підхід заснований на якісному обслуговуванні та індивідуальному підході до кожного клієнта
Заснований у 2013 році
«Avtopik» за понад 10 років роботи обслужив понад 100 тисяч клієнтів
Підхід заснований на якісному обслуговуванні та індивідуальному підході до кожного клієнта
Заснований у 2013 році
01 / 03

Надані на проекті послуги

Детальніше
Avtopik
Epics
Розробити новий інтернет-магазин, який буде повністю відповідати баченню Замовника
Завдання клієнта
Адаптивний дизайн і мобільна сумісність
Збільшення кількості продажів: зокрема величини та кількості транзакцій
Поліпшення usability і user experience
Виділитися від конкурентів дизайном і фічами
Впровадження низки маркетингових інструментів і автоматизація роботи з ними
SEO оптимізація сайту під пошукові системи
Швидке завантаження контенту і плавність елементів
Можливість масштабування (додавання нових категорій, інтеграцій)
Task

Було ухвалено розробляти проєкт за методологією скрам, розділивши його на 6 спринтів: Таким чином проєкт виконувався поетапно і в поставлені терміни. Реалізовано:

Мультиплатформеність

Адаптація дизайну під різні пристрої через прогресивні веб-додатки (PWA), забезпечуючи однаково високу якість взаємодії на всіх платформах.

Використання сучасних фронтенд-технологій

Застосування React та Next.js для створення динамічних користувацьких інтерфейсів та покращення SEO завдяки серверному рендерингу, а також використання Redux для управління станом додатку.

Функціонал інтерактивного підбору

Унікальна поетапна система підбору шин і дисків за параметрами або маркою автомобіля

Пошук Multisearch

миттєвий розумний пошук за каталогом і товарами сайту

Авторизація та спілкування через месенджери

Зручна авторизація через телеграм, вайбер та смс а також швидкий зв'язок у чатах з менеджерами, щоб кожен клієнт почувався максимально комфортно

Додаткові фічі для зручності користувача

Реалізована функція порівняння товарів що допоможе зробити правильний вибір серед кількох варіантів, шинний калькулятор, що зробить процес ще більш точним і зручним, та багото іншого

Scrum

Застосована методологія

Scrum - це Agile-методологія управління проєктами, яка широко використовується в сучасному світі не тільки для розробки. Scrum забезпечує управління проєктом на основі принципів самоорганізації та колективної відповідальності.


Розробка в Scrum починається практично одразу, без ретельного планування і документування, визначаючи обсяг завдань лише на найближчий спринт (2-3 тижні), або кілька спринтів.


На виході кожного спринту - готовий функціонал, який можна: "поклацати". Документується лише те, що необхідно для розробки. Тому Scrum є однією з найбільш "швидких" методологій.

"Scrum - це мистецтво робити вдвічі більше роботи за половину часу". - Джефф Сазерленд, один із творців методології Scrum
Project results

Підсумки проекту

Проєкт Avtopik демонструє, як використання сучасних технологій, інтуїтивного інтерфейсу та персоналізації може значно поліпшити користувацький досвід, підвищити продажі та оптимізувати бізнес-процеси.

Зростання конверсій
зручність і персоналізація призвели до зростання числа покупок
Високий рівень задоволеності клієнтів
завдяки зручному функціоналу, клієнти швидше знаходять і купують потрібні товари
Поліпшення
позицій у пошукових системах
01

Терміни розробки проекту

8 місяців

Витрати на розробку

5000 годин

02

Витрачено на зустрічі:

200 годин

Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди

Дивитись проект

Veloplaneta