More than a WEB development...
Scrum

Scrum

Scrum - це Agile-методологія управління проєктами, яка широко використовується в сучасному світі не тільки для розробки. Scrum забезпечує управління проєктом на основі принципів самоорганізації та колективної відповідальності.


Розробка в Scrum починається практично одразу, без ретельного планування і документування, визначаючи обсяг завдань лише на найближчий спринт (2-3 тижні), або кілька спринтів.


На виході кожного спринту - готовий функціонал, який можна: "поклацати". Документується лише те, що необхідно для розробки. Тому Scrum є однією з найбільш "швидких" методологій.

"Scrum - це мистецтво робити вдвічі більше роботи за половину часу". - Джефф Сазерленд, один із творців методології Scrum
Повернутись

Scroll

Співпраця, прозорість і довіра
    Ми застосовуємо цю методологію, коли:
  1. Йдеться про розробку не шаблонного рішення, а індивідуального, зі своїми специфічними вимогами та особливостями
  2. Передбачається обсяг робіт для команди з 6-11 осіб мінімум на кілька місяців
  3. Продукт має відображати вимоги реальної аудиторії, а не "уявлення" про ці вимоги з боку Замовника або команди
  4. Результат має бути отриманий максимально швидко
  5. Є готовність щільного залучення в проєкт Замовника
  6. Немає вимог до фіксації бюджету і термінів

По мірі реалізації продукту, Замовник і наша команда вивчає досвід його експлуатації, аналізують зворотний зв'язок і постійно покращують те, що реально потребує цього. Подібний підхід дає змогу по праву вважати цю методологію однією з найрезультативніших.

    Ключові відмінності методології Scrum від інших методологій
  1. Agile-методології. Scrum є однією з Agile-методологій, які від самого початку були створені для забезпечення гнучкішого й ефективнішого управління проєктами. Відмінною особливістю Agile є його фокус на інкрементальному та ітеративному розробленні.
  2. Фокус на результатах. Scrum приділяє велику увагу отриманню кінцевого результату, що є ключовою характеристикою методології. Це досягається шляхом створення інкрементів продукту на кожному Sprint і регулярних перевірок результатів.
  3. Самоорганізація. Scrum надає команді більшу автономію та відповідальність у процес
    Основні артефакти методології:
  1. Ролі. Scrum визначає три основні ролі: Product Owner, Scrum Master і Development Team. Product Owner відповідає за складання та підтримання Product Backlog, Scrum Master відповідає за управління процесом Scrum і підтримку команди в застосуванні методології Scrum, а Development Team відповідає за створення ітерацій продукту.
  2. Ітерації. Scrum працює на основі ітерацій, званих Sprint, які мають фіксовану тривалість і можуть варіюватися від 1 до 4 тижнів. Кожен Sprint має певні цілі, які зазвичай описуються у вигляді Sprint Backlog.
  3. Результати. У результаті кожного Sprint створюється інкремент продукту. Цей інкремент являє собою працюючий продукт, який може бути показаний клієнту або замовнику.
  4. Мітинги. Scrum передбачає низку регулярних мітингів, включно з Daily Scrum, Sprint Planning, Sprint Review і Sprint Retrospective. Вони призначені для забезпечення прозорості, обговорення проблем та ухвалення рішень.
Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди