British auto club
Надані на проекті послуги

Ми запропонували впровадження Корпоративного порталу та СRМ на всіх трьох рівнях із доопрацюванням та кастомізацією необхідних модулів
Впровадження корпоративного порталу на всіх трьох рівнях
Технічний, технологічний та організаційний
У рамках Технічного впровадження, реалізувати
1. Відмовостійку Кластерну архітектуру сервера баз даних, веб сервера і сервера телефонії 2. Горизонтальний шардинг
У рамках Технологічного впровадження
1. Розробку та впровадження телефонії з предиктивним набором 2. Розроблення логіки опрацювання вхідних і вихідних маркетингових компаній 3. Розробку модулів: - Андеррайтингу - Продажів - Обміну з 7 зовнішніми системами - CALL-Centre -а з предиктивним набором - CRM системи з функціоналом роботи з маркетинговими компаніями, скорингом, скриптами, логікою роботи з об'єктами страхування, прорахунком страхової премії в кілька кліків і т.д.) - Модуль роботи кур'єрської служби - База знань
У рамках організаційного впровадження
1. Навчання, сертифікація персоналу 2. Посадові інструкції 3. інтеграцію QPI
Супровід проєкту
Консультування, технічна підтримка

Застосована методологія
Методологія "Waterfall" ("Каскад") - це класична модель життєвого циклу програмного забезпечення, що складається з послідовних і лінійних етапів розробки. "Waterfall" дає змогу спланувати та зафіксувати бюджет і план-графік робіт.
Ми використовуємо цю модель для розроблення систем, у яких можна заздалегідь визначити та зафіксувати всі їхні вимоги, приймаючи, що ці вимоги не змінюватимуться в процесі реалізації продукту.

Підсумки проекту
Розроблено та Впроваджено CRM, корпоративний портал із серйозною кастомізацією і розробкою понад десятка модулів
Впроваджено
Корпоративний портал на необмежену кількість користувачів
Винесено в корпоративний портал
Усю роботу бек-офісу
Розроблено
Модуль телефонії на WEBRTC
Введено в продаж
Новий страховий продукт
Відмовостійкість
На основі веб-кластера
Генерується на день
Понад 13 000 справ, з них переважна більшість - дзвінки
Лідів
Понад 800 000
Кур'єрів, що працюють із системою
Понад 40
Дивитись проект
Vivat