More than a WEB development...
go back

Veloplaneta

Компанія "Велопланета" є одним з найбільших центрів на території України з дистрибуції всесвітньо відомих брендів у галузі велоспорту. Популяризація активного відпочинку та просування якісної продукції на ринок спортивних товарів - це головні завдання компанії.
Veloplaneta
Входить до 3 найбільших дистриб'юторів України
Ексклюзивний постачальник провідного вело-бренду: "Cannondale"
12 офлайн-магазинів в Україні
Сертифіковані майстерні в кожному великому місті
Входить до 3 найбільших дистриб'юторів України
Ексклюзивний постачальник провідного вело-бренду: "Cannondale"
01 / 04

Надані на проекті послуги

Детальніше
Veloplaneta
Epics
Поточний інтернет-магазин перестав влаштовувати Замовника через повільну роботу сайту і недостатню SEO-оптимізацію, тому він звернувся до компанії SKALAR з метою розробити новий інтернет-магазин, який виконуватиме всі поставлені перед ним завдання, а також автоматизуватиме ключові бізнес-процеси компанії.
Завдання клієнта
Ефективне використання рекламного бюджету
Конверсія вища, ніж у попередньому сайті
Максимальна зручність для покупців
Можливість подальшого розвитку проєкту
Сучасний стек технологій
Дизайн, що запам'ятовується
Task

Ми запропонували розробку інтернет-магазину на сучасному стеку технологій з унікальним дизайном, при цьому, розбити роботу на 3 великі етапи, в рамках кожного з яких сформували 4 місячний план робіт

MVP+CRM

Дозволить вирішити задачу з автоматизацією процесу продажів і підвищення ефективності комунікацій з клієнтами

Допродажі

Доопрацювати низку інструментів, що підвищують середній чек на основі персональних рекомендацій

Збір попередніх замовлень

Надасть можливість бізнесу акумулювати кошти на закупівлю, збираючи попередні замовлення на своєму сайті

Мобільний PWA додаток

Дасть змогу підтримувати ключові вимоги пошукових систем для e-commerce проєкту, окрім того дуже швидке завантаження сторінок і SEO-оптимізацію

Інтеграція в інтернет-магазин усіх сервісів компанії та більш якісно опрацьовані інструменти

Дасть змогу підвищити конверсію сайту

Ретельне проектування архітектури

Сайт допоможе знизити витрати на подальше доопрацювання і розвиток проєкту завдяки підходу до ретельного проєктування архітектури з урахуванням доробку на майбутнє

Сучасний стек технологій

Сайт випереджає на 5 років за технологічністю наявний ринок: React.JS, Node.JS, GraphQL, ServiceWorkers, Next і Bitrix (як Бекенд)

Waterfall

Застосована методологія

Методологія "Waterfall" ("Каскад") - це класична модель життєвого циклу програмного забезпечення, що складається з послідовних і лінійних етапів розробки. "Waterfall" дає змогу спланувати та зафіксувати бюджет і план-графік робіт.


Ми використовуємо цю модель для розроблення систем, у яких можна заздалегідь визначити та зафіксувати всі їхні вимоги, приймаючи, що ці вимоги не змінюватимуться в процесі реалізації продукту.

"Методологія водоспаду хороша для передбачуваних проєктів, але не для інноваційних". - Стів Бланк, автор Agile методології
Project results

Підсумки проекту

На виході отримали сучасний і запам'ятовується інтернет-магазин, який повністю відповідає очікуванням Замовника і має конкурентні переваги порівняно з іншими проектами на ринку, в тому числі за рахунок дизайну і використовуваних технологій

Терміни розробки проекту
7 міс.
Витрати розробку
3500 годин
Витрати на підтримку та розвиток
80 годин/місяць
01

Витрачено на зустрічі:

200 годин

02

Випито:

більше 275 чашок кави

03

Вироблено:

Концепція проекту

Розроблен:

UI/UX дизайн

Складено:

Технічне завдання

Розроблен

Back-end і Front-end

Проведено:

Тестування та налагодження

Випуск

MVP

Випущено

3 етапи доробок

Виконується

Технічна підтримка

04

Проаналізовано:

Трудовитрати

Складено:

Поетапний план-графік робіт, діаграма Ганта

Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди

Дивитись проект

ExpertPC