More than a WEB development...
Стартапи корпоративного підприємництва

Стартапикорпоративногопідприємництва

Корпоративні підприємницькі стартапи - це нові підприємства, створені в рамках наявних корпорацій. Вони призначені для заохочення інновацій, стимулювання зростання і формування культури підприємництва в рамках більшої організації.


Відмінність корпоративних підприємницьких стартапів від звичайних стартапів полягає в тому, що компанія вже має розвинуті та усталені бізнес-процеси, кастомізовану під потреби підприємства облікову систему, посадові суміщення, велику кількість внутрішніх комунікацій і взаємодій та масу інших ввідних даних, які потрібно враховувати.

При системному підході, і компанія, і стартап отримують максимальну вигоду від спільної роботи. Win-win
Повернутись

Scroll

Аналітичні компетенції - ключові для успіху проєкту

Під час роботи з такими стартапами ми ретельно виявляємо й описуємо поточні бізнес-процеси компанії, конструюємо й адаптуємо до них бізнес-процеси стартапу, щоб і компанія, і стартап отримали максимально можливу зручність і вигоду від взаємодії.

За проєктного підходу, рішення, що розробляється, і майбутнє впровадження ретельно планується на трьох рівнях: "Технічний, Технологічний, "Організаційний":

  1. Технічний. На цьому рівні формуються вимоги до сервера, системи безпеки, моніторингу роботи, відмовостійкості, кластеризації, мікросервісного підходу тощо) Рівень складається з підготовки серверного оточення та інтеграції системи в чинну в компанії it-інфраструктуру.
  2. Технологічний. Суть робіт цього рівня полягає у розв'язанні Бізнес-завдань компанії. На цьому рівні виявляється й описується весь необхідний функціонал для розробки та впровадження, включно з адмінчастиною. Аналітик з нашого боку проводить серію інтерв'ювання ключових експертів Вашої компанії (ТОП-менеджмент, керівники відділів і підрозділів). При цьому він виділяє критичні, з точки зору загального результату, бізнес-процеси в діяльності організації. На підставі даних опитувань формалізується перелік функціональних вимог, що визначає основні вимоги до розроблюваної системи. Після цього проводиться моделювання основних процесів, під час якого розбирають сценарії роботи з інформаційною системою і формують детальні вимоги щодо налаштування і доопрацювання.
  3. Організаційний. На цьому рівні плануються заходи з навчання співробітників (майстер-класи, тести, семінари, нагляд тощо). Позитивний ефект від впровадження інформаційної системи можливий тільки якщо співробітники будуть нею користуватися. Для вирішення цього завдання є ціла низка методів, зокрема, написання регламентів щодо роботи з системою. Для забезпечення підтримки впровадження по вертикалі проводиться навчання топ-менеджерів компанії і керівників середньої ланки, плануються звіти і QPI по роботі з системою. Окреме навчання проходить техпідтримка і проєктна група Замовника.

Отже, Бізнес аналітик формує процеси. Системний аналітик, вивчає їх, та поточну інфраструктуру Замовника, формує пропозицію щодо розробки системи, яка зможе вписатись в інфраструктуру та вирішити поставлені задачі, формує функціональні вимоги, на базі яких Архітектор приймає рішення щодо необхідного технологічного стеку, конкретних підходів до розробки, деплою, стандартів та архітектури проєкту, здійснює архітектурний нагляд розробки, а Делівері менеджер відповідає за те, щоб кінцевий результат вписався у строки, бюджет та задовільняв усім заявленим вимогам.

Без перебільшення можна сказати, що 80% успіху проєкту залежить від:

  1. Бізнес-аналізу
  2. Системного аналізу
  3. Архітектурного аналізу
  4. І, Делівері менеджменту

Наші фахівці володіють усіма чотирма компетенціями. Стаж у сфері інформаційних технологій у деяких з наших ключових фахівців понад 18 років. І ми входимо в лідери серед серйозних індивідуальних розробок і впроваджень. Довірте свій стартап нашій команді та отримайте гарантований результат!

Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди