CRM
Щоб зрозуміти, наскільки добре Ваш менеджер працює з клієнтами, потрібно почати це вимірювати.
CRM-систему створено для того, щоб у неї можна було зберегти всі взаємодії з клієнтом, визначити й виміряти ключові метрики, автоматизувати все, що можливо, і не ускладнити при цьому собі життя.
CRM-система стає тим кориснішою, чим більше у Вас клієнтів, взаємодій з ними, кількість і глибина "ланцюжка" людей, які ці взаємодії обробляють.
Scroll
Щоб зрозуміти, наскільки добре Ваш менеджер працює з клієнтами, потрібно почати це вимірювати.
CRM-систему створено для того, щоб у неї можна було зберегти всі взаємодії з клієнтом, визначити й виміряти ключові метрики, автоматизувати все, що можливо, і не ускладнити при цьому собі життя.
CRM-система стає тим кориснішою, чим більше у Вас клієнтів, взаємодій з ними, кількість і глибина "ланцюжка" людей, які ці взаємодії обробляють.
Завдання, які вирішує впровадження CRM:
- Скоротити штат
- Прискорити обробку на кожному з етапів
- Забезпечити однакову якість обслуговування клієнтів
- Виключити помилки під час роботи з клієнтами і забезпечити правильність заповнення бази
- Нагадувати співробітникам потрібні дії та контролювати, щоб ніхто їх не "забув"
- Заміряти швидкість обробки вхідних запитів і час реакції Ваших менеджерів
- Вимірювати конверсію і зрозуміти, які етапи воронки продажів потрібно доопрацювати
- Будувати плани продажів
- Автоматизувати крос-продажі та багато іншого
Розробка і впровадження CRM систем - одна з наших ключових спеціалізацій. За 11 років ми розробили кілька індивідуальних CRM і впровадили багато десятків готових рішень.
Впровадження CRM - це складний процес, який відбувається на 3 рівнях: Технічному, Технологічному та Організаційному, і може займати від декількох місяців для малого бізнесу до декількох років для великого. Тому важливо серйозно поставитися до вибору підрядника, з яким Ви не втратите даремно цей час.
Щоб системно підійти до питання впровадження CRM - потрібно сформулювати завдання, які Ви хочете вирішити (відповідно до критеріїв S. M. A. R. T.), і звернутися до експерта, який проаналізує Ваш бізнес і завдання, які Ви поставили, і допоможе обрати правильне на ринку рішення, а також допоможе спланувати розробку індивідуального або впровадження існуючого на ринку рішення.
У нашій компанії питаннями впровадження CRM займаються аналітики з досвідом роботи понад 17 років у цій сфері, які мають досвід проведення великих впроваджень (понад 1000 користувачів CRM системи).
Приклади проектів із впровадження та створення СРМ систем