More than a WEB development...
CRM

CRM

Щоб зрозуміти, наскільки добре Ваш менеджер працює з клієнтами, потрібно почати це вимірювати.


CRM-систему створено для того, щоб у неї можна було зберегти всі взаємодії з клієнтом, визначити й виміряти ключові метрики, автоматизувати все, що можливо, і не ускладнити при цьому собі життя.


CRM-система стає тим кориснішою, чим більше у Вас клієнтів, взаємодій з ними, кількість і глибина "ланцюжка" людей, які ці взаємодії обробляють.

"CRM - це не витрати, це інвестиції в успіх вашого бізнесу". - Кен Бланшар
Повернутись

Scroll

Розроблені нами CRM щодня обробляють тисячі замовлень

Щоб зрозуміти, наскільки добре Ваш менеджер працює з клієнтами, потрібно почати це вимірювати.


CRM-систему створено для того, щоб у неї можна було зберегти всі взаємодії з клієнтом, визначити й виміряти ключові метрики, автоматизувати все, що можливо, і не ускладнити при цьому собі життя.


CRM-система стає тим кориснішою, чим більше у Вас клієнтів, взаємодій з ними, кількість і глибина "ланцюжка" людей, які ці взаємодії обробляють.

Завдання, які вирішує впровадження CRM:

  1. Скоротити штат
  2. Прискорити обробку на кожному з етапів
  3. Забезпечити однакову якість обслуговування клієнтів
  4. Виключити помилки під час роботи з клієнтами і забезпечити правильність заповнення бази
  5. Нагадувати співробітникам потрібні дії та контролювати, щоб ніхто їх не "забув"
  6. Заміряти швидкість обробки вхідних запитів і час реакції Ваших менеджерів
  7. Вимірювати конверсію і зрозуміти, які етапи воронки продажів потрібно доопрацювати
  8. Будувати плани продажів
  9. Автоматизувати крос-продажі та багато іншого

Розробка і впровадження CRM систем - одна з наших ключових спеціалізацій. За 11 років ми розробили кілька індивідуальних CRM і впровадили багато десятків готових рішень.

Впровадження CRM - це складний процес, який відбувається на 3 рівнях: Технічному, Технологічному та Організаційному, і може займати від декількох місяців для малого бізнесу до декількох років для великого. Тому важливо серйозно поставитися до вибору підрядника, з яким Ви не втратите даремно цей час.

Щоб системно підійти до питання впровадження CRM - потрібно сформулювати завдання, які Ви хочете вирішити (відповідно до критеріїв S. M. A. R. T.), і звернутися до експерта, який проаналізує Ваш бізнес і завдання, які Ви поставили, і допоможе обрати правильне на ринку рішення, а також допоможе спланувати розробку індивідуального або впровадження існуючого на ринку рішення.

У нашій компанії питаннями впровадження CRM займаються аналітики з досвідом роботи понад 17 років у цій сфері, які мають досвід проведення великих впроваджень (понад 1000 користувачів CRM системи).

Приклади проектів із впровадження та створення СРМ систем

Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди