More than a WEB development...
Впровадження

Впровадження

Впровадження - це процес встановлення, налаштування та інтеграції систем у бізнес-процеси компанії. Наша команда має великий досвід надання ефективних послуг із впровадження Систем цифрової трансформації (CRM, ERP, Corporate portals, ECM тощо)
"Оптимізуйте свої бізнес-операції за допомогою нашої послуги з впровадження. Дозвольте нам допомогти вам інтегрувати правильні програмні системи для потреб вашого бізнесу".
Повернутись

Scroll

Якісний системний підхід до впровадження - основа нашої роботи

Ми здійснюємо проєктні впровадження - суть цього підходу полягає в тому, що впровадження ретельно планується на трьох рівнях: "Технічний, Технологічний, "Організаційний", а потім здійснюється поетапне впровадження.

    Опис рівнів впровадження:

  1. TТехнічний. На цьому рівні формуються вимоги до сервера, системи безпеки, моніторингу роботи, відмовостійкості, кластеризації, мікросервісного підходу тощо. Рівень складається з підготовки серверного оточення (збирання, встановлення та налаштування серверного ПЗ, систем віртуалізації, кластеризації, кластеризації, реплікації, керування розгортанням) та інтеграції системи в наявну в компанії it-інфраструктуру. Ці роботи можуть потребувати обстеження пов'язаних систем. Можуть бути виявлені невідповідності вимогам і некоректні налаштування цих систем, наприклад порушення структури даних в AD. Для виконання коректної інтеграції необхідно привести пов'язані системи у відповідність до вимог.
  2. Технологічний. На цьому рівні виявляється й описується весь необхідний функціонал для розроблення та впровадження, включно з адмінчастиною. Суть робіт цього рівня полягає у розв'язанні Бізнес-завдань компанії. Для формалізації завдань і вимог може знадобитися опитування основних функціональних замовників всередині компанії. На підставі даних опитувань формалізується перелік функціональних вимог, що визначає основні вимоги до розроблюваної системи. Після цього проводять моделювання основних процесів, під час якого розбирають сценарії роботи з інформаційною системою і формують детальні вимоги щодо налаштування та доопрацювання.
  3. Організаційний. На цьому рівні плануються заходи з навчання співробітників (майстер-класи, тести, семінари тощо). Позитивний ефект від впровадження інформаційної системи можливий тільки якщо співробітники будуть нею користуватися. Для вирішення цього завдання є ціла низка методів, зокрема, написання регламентів щодо роботи з системою. Для забезпечення підтримки впровадження по вертикалі проводиться навчання топ-менеджерів компанії і керівників середньої ланки, плануються звіти і QPI по роботі з системою. Окреме навчання проходить техпідтримка і проєктна група Замовника.

План робіт


Розробка концепції впровадження
    Проведення інтерв'ювання

Аналітик з нашого боку проводить серію інтерв'ювання ключових експертів Вашої компанії (ТОП-менеджмент, керівники відділів і підрозділів). При цьому він виділяє критичні, з точки зору загального результату, бізнес-процеси в діяльності організації.

    80% успіху проекту залежить від цих 3 ключових компетенцій Бізнес аналітика:
  1. IT бізнес-аналітик - збирає вимоги замовника і складає технічне завдання для команди розробки, пропонує вирішення проблеми замовника
  2. Аналітик бізнес-процесів - вивчає і покращує бізнес-процеси: рекрутинг, HR, взаємодія в командах, менеджмент. Вакансія може називатися операційний менеджер або аналітик процесівt
  3. Системна аналітика - перекладає вимоги бізнесу технічною мовою, проєктує IT-системи і добре розбирається в архітектурі систем
    Формування переліку цілей і критеріїв їхнього здійснення:
  1. Базові - цілі без реалізації яких розроблювану систему не можна вважати успішно впровадженою. Тобто те, заради чого, власне, впровадження і затівалося. По-іншому це можна назвати "поріг успішності"
  2. Другорядні - цілі, досягнення яких - це приємний "бонус"
    Формування пріоритетів:

Відповідно до методології Weighted Shortest Job First (WSJF) - відбувається пріоритизація цілей впровадження

    Моделювання бізнес-процесів

Впровадження такого масштабного інструменту як інформаційна система в роботу компанії змінить Ваші поточні бізнес-процеси. Наше завдання полягає в тому, щоб нові бізнес-процеси максимально задіяли потенціал автоматизації системи, що розробляється, і економили Ваші ресурси

    Для виконання поставлених перед впровадженням завдань необхідно:

  1. Опис Ваших поточних ("AS IS") бізнес-процесів у BPMN 2.х нотації

    Побудувавши наочну модель всіх дій по досягненню тієї чи іншої бізнес-задачі, можна практично відразу відстежити слабкі місця і можливості змін. Глибший аналіз отриманої схеми дає змогу повністю розібратися в усьому механізмі функціонування підприємства. Нерідко навіть досвідчені керівники не помічають, здавалося б, очевидних сторін діяльності організації, поки не побачать якісну "картинку".

  2. Формування нових бізнес-процесів ("TO BE") з урахуванням вимог до впровадження і потенціалу розроблюваної системи

    Застосування цієї методології дає можливість об'єднати всі значущі процеси в єдину складну систему, відстежити наявні зв'язки, а також налагодити контакт там, де його раніше не було. На схему, що добре працює, можна спиратися під час управління компанією, звірятися з нею, щоб не повторювати помилок. Стандартизація операцій дає змогу зменшити роль "людського фактора" і підвищити результативність роботи.

  3. Формування та узгодження документа: "Концепція впровадження"

    Документ містить опис Ваших поточних бізнес-процесів і нових бізнес-процесів, сформованих з урахуванням усіх можливостей впроваджуваної системи, функціоналу майбутньої системи, кейсів експлуатації, декомпозиції на завдання і плану впровадження. У цьому документі дається відповідь на основні запитання: "Якою буде система і як її впроваджувати". Роботи розбиваються на етапи. Перший етап, як правило, містить розробку мінімально необхідного для роботи функціоналу ("MVP"). Кожен наступний етап описує: "прирощення" функціоналу в порядку пріоритету

  4. Виконання робіт, запланованих у концепції

    Виконання робіт з налаштування та доопрацювання відбувається відповідно до затвердженого план-графіка та етапності

  5. Тестова експлуатація в тестовому режимі

    Як правило, здійснюється одним: "піддослідним" співробітником в обмеженому режимі. На даному етапі відбувається виявлення раніше упущених кейсів експлуатації, і вирішення проблем, що виникли, здійснюється доопрацювання системи відповідно до кейсів реального використання.

  6. Промислова експлуатація

    Проєкт запускається в експлуатацію для всіх співробітників, згідно з планом організаційного впровадження, відбувається запуск всього проєкту і налагодження реалізованого функціоналу, доопрацювання необхідних деталей, усунення помилок, які не були виявлені під час тестової експлуатації.

Якщо Вас цікавить якісний системний підхід до впровадження - напишіть нам, і ми допоможемо!

Кейси впровадження цифрових рішень

Чи готові почати розробку проекту?
Введіть своє ім'я*
+380 00 000 00 00*
Вибрати напрямок
Вибрати послуги
Бюджет від:
0тис.$
Коментар до проекту
Натискаючи на кнопку я приймаюумови згоди